Wednesday, June 15, 2011

PELIK Dan sedih .........

 arini xder mood nk uat keje..uhuhuhuh..
smue xkene....bdn skit2..ngantuk...smue ader....
yg plg aku risau ....
adek aku...adek aku xshat....
dier dmm..dh bpe ari dier dmm...
smlm mama amik dier kt skola...
sbb cikgu dier ckp mata dier merah sgt..
2 yg cikgu suh blik...dh bwk jmp paklong...sbb paklong doktor....
pastu doktor suh bwk adek g ospital..tkut suspect denggi..... 
sdih gak la tgk keadaan adek aku cmtu..
dh la dier ade skit...pastu dmm lak 2...
acik doakn smoga iba cpt smbuh ehh..... 
smue org syg kan iba sgt2....
acik pun syg jugak..
walaupun iba sllu buli acik...hehhee:)....

ari ni aku pelik giler.... 
dh lme x update blog....
bler sign in blog jerk tgk blog aku dh len giler...
ontah sapo la yg buat....
tp aku tau ni msti akk tersyg aku kan....
cntik2...thanks tau along...
acik pun syg along ngan abg im jugak!!:P...
thanks a lot my dear big sister!!..heheheh.........

syer ngan akk yg smkin gemuk..hahahahah

ni lak adek aku...smoga dier cpt smbuh.. amin
gamba aku ngan angah xdo la..
sbb abg aku 2 xsuke sgt amik gmba...
klu amik gmba mst dier buat muka hampeh nya 2...
suka sgt buat muka pelik2..hahahaa

2 comments: